Tydligen dags att barnsäkra allt!

Förra veckan höll jag till mycket i köket, gjorde lite julförberedelser och tog därför med mig Sally och gåstolen in i köket. Fullt upptagen med att skala pistagenötter så märker jag snart att Sally inte är i köket längre. Hon har helt enkelt gått med gåstolen över tröskeln in i sovrummet och var redan på väg in i vardagsrummet också. Alltså, inte lika säkert att hon stannar där man ställer henne längre. Så här oskyldig såg hon ut efter det...



Tog henne tillbaka till köket och döm om min förvåning när jag snart ser detta





Tydligen dags att barnsäkra allt!

Kommentarer
Postat av: eriika

vi har samma problem här hemma, skåp och lådor öppnas, hon far på eget uppdrag i hela lägenheten och sliter i allt hon ser. hon tar sån jävla fart och far in i allt, helst hunden och väggar. vi har fått bucklor i några köksskåp redan haha, huuuur ska de här sluta!?

Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

ojojoj det går fort nu:) Knodden älskar också de där prasselböckerna fr goboken:D

2010-12-29 @ 22:49:46
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback