Tryckte ut tuttarna, drog in magen

Idag när jag gick förbi ett café så stod det tre stiliga män och log mot mig när jag kom flåsande med barnvagnen. Snabbt sträckte jag på ryggen, tryckte ut tuttarna, drog in magen och fyrade av ett filmstjärneleende (i mitt huvud är det ett sådant leende). Då jag helt plötsligt halkar till, ramlar fram över vagnstyret, drar in luft för hastigt så att jag grymtar högljutt likt en gris. Jag blir hängande över styret ett tag och vågar inte spana mot de snygga karlarna igen utan smiter hemåt med (knorr)svansen mellan benen...

Kommentarer
Postat av: Sara S

Hahahaha vilken klassiker

2010-12-07 @ 18:12:36
Postat av: Tina

Du är underbar du Sara. Inte konstigt att Jonatan valde just dig (eller det var kanske du som valde honom) Hur som helst - han kan vara en lycklig man. Kram till dig/ Tina

2010-12-07 @ 18:18:39
Postat av: eriika

hahaha :D

Postat av: lelles mamma

Hahahahahahahahaha...lite gooosigt då :)

2010-12-15 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback