På mage alltså! Det ni...

Jag förstår att ni inte kunnat sova av spänning över hur det går för oss med den tvångsvändande bebisen. Och nu ska jag tala om för er, äntligen kan ni slappna av. Jag låter henne helt enkelt sova på mage. Trots alla varningar om att hon kommer dö så låter jag henne sova som hon själv vill. Efter flera nätter med konstant brottande så får hon själv bestämma hur hon sover bäst. På mage alltså! Det ni... Tydligen har vi alla syskon sovit på mage sedan vi var spädisar och inte har vi dött av det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är en jäkla hysteri kring hur dom ska sova och jag hade sån panik med första barnet som vände sig ganska tidigt, innan 3 mån. Fan, jag sov ju knappt för jag var tvungen att kolla henne... Och alla födda fram till iaf tidigt 90-tal har sovit på mage eller sida.

Är det inte hur dom ska sova så är det maten eller leksaker som inte gör dom nog smarta ;)

2010-12-07 @ 07:44:58
Postat av: beKcAN

O ja gör det än idag... alltid alltid.. vi är "mahsovar" syskon... Yepp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback