Längtar tills jag ska börja jobba

Tänk vad jag längtar tills jag ska börja jobba igen. När jag kan släntra upp ur sängen när jag själv väljer efter en hel natts sömn, sätta mig med en kopp kaffe vid datorn, göra i ordning frukost och äta även den vid datorn. Klä på bara mig själv och gå ut genom dörren helt ensam. Sen när arbetsdagen är slut så kan jag då komma hem till ett fint hem, där disken är avklarad, tvätten hängd och barnet är på topp efter en aktiv dag.

Jonatan, är du med? När vill du byta?

Kommentarer
Postat av: kickan

Haha,exakt så känner jag också :)

Postat av: Kristina

Förstår dig! Jag och Micke har aldrig haft möjlighet att dela då det hade inneburit flytt till en etta för vår del....



MEN, har man möjlighet så måste det vara GULD värt för båda parter...eller alla tre parter =)

Själv sitter jag på skolan och väntar på att din syster ska komma upp från matten och äta lunch med mig, MYS! =)



kramar!

2010-12-08 @ 12:08:50
URL: http://liam07.blogg.se/
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

hahaha eller hur?

2010-12-08 @ 19:51:21
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Tina

Jonatan - se möjligheten. Uppfyll Saras önskan. Kram till er båda.

2010-12-08 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback