Tre timmar för bara mig och han som jag älskar...

Igår tog vi oss i kragen och ordnade barnvakt, jag och Jonatan. För att se filmen Inception och få njuta av tre barnfria timmar, bara han och jag. Sally stannade hos min mor och systrarna och vi åkte ner på stan. Kändes underligt, som att vi glömt något någonstans. Självklart prickade vi in samma dag som tonårsfilmen "Vampyrer suger" hade premiär och hade troligen kommit lite sent om inte snälla Jenny hjälpt oss lite före i kön. Filmen var toppen, sällskapet ännu bättre. Kände mig lite ungdomligt nyförälskad när jag höll Jonatans hand och myste. Trots att jag kände mig lite oansvarig som lämnade bort dottern så var det en kanonkväll, tre timmar för bara mig och han som jag älskar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback