Tänk att man kan älska någon så här...

Kvällen var makalös! Jag och mannen beställde in förrätt, huvudrätt och efterrätt, njöt som fasen. 200 gram oxfile, blodigt och sjukt gott, för första gången på ett år. Att bara sitta vi två och äta, njuta och samtala var rent ut sagt underbart. Sedan mötte vi vänner på O'learys och satt där ett tag, kände mig ung och fri innan vi gick en skön promenad hem till den finaste lilla bebis som finns. Min mamma har varit otrolig, tagit hand om dottern på bästa sätt och nu sover den vackra Sally i sin säng. Även om kvällen varit fantastisk så har jag inte kunnat låta bli att tänka på henne en hel del, och nu när jag ser henne sova i sin säng så känner jag kärleken välla upp i hjärtat. Tänk att man kan älska någon så här... Otroligt!

Fotograf: Pappa Jonatan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackraste kortet ever!

2010-09-10 @ 17:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback