Jag ligger på soffan idag!

Jag ligger på soffan idag! Nu när jag äntligen tagit mig hit så tar jag mig inte härifrån... Trots att jag dör av tristess, och smärta. Foglossning suger!

Igår efter jobbet så grät jag hela vägen till sjukgymnasten, hade uppehåll nog länge för att de skulle kunna gjuta mina handledsskydd och började igen på vägen därifrån. Allt på grund av att det känns som att någon har implanterat knivar i mitt bäcken. Det strålar ner i hela benet och jag har knappt sovit inatt. Mina gråtattacker av smärta har lindrats av att världens bästa sambo tvättade igår kväll, ordnade mat och tröstar mig med varma ord. Då jag inte tar mig någonstans så blev det soffan istället för jobb idag. Det är inte så roligt, tristessen äter av min själ. Men vad fasen ska jag göra?! Kryckor ska jag ordna.

Och systrar, er far har ringt. Tydligen har han försökt nå er på Thaimobilerna, utan framgång. Hör av er till han om ni läser detta, för som han säger: "Je ha ju int de dänne boksn, fäääjsboksn". Ja, alltså, han har inte Facebook.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men usch och fy, hoppas det blir bättre snart. Jag är hemma imorgon om du behöver sällskap eller hjälp med något om du blir hemma från jobbet. Hör av dig i så fall.

Kramar

2010-04-14 @ 18:26:22
Postat av: Helen

haha jag älskar deras pappa, han är störtskön!!

Kryckor kommer!

2010-04-14 @ 18:29:37
Postat av: Elin

hahaha ja dooor.. :D Stackars pappa som inte har facebook. ska genast ringa honom sa han blir lugn igen..

2010-04-15 @ 15:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback