59 dagar kvar till beräknad nedkomst

Godmorgon vänner, bekanta och helt okända. Idag är det 59 dagar kvar till beräknad nedkomst! Tjiihoo, det firar vi med att inviga mina nya, rosa stödstrumpor.



Så här ser dagens siffror ut:

Din graviditet startade Sön 20 sep 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 4 okt 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 221 av 280. (78,9%).
Du är i vecka 32.
Du har gått 31 fulla veckor och 3 fulla dagar (v31+3).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 26 jun 2010
Du har 59 dagar kvar till beräknad förlossning.


Kommentarer
Postat av: eriika - the real preggosarius fat.

SÅÅ nära men ändå så låååångt bort, haha :P eller de kanske ba e jag ;P



sv; tacktack :)

joomen klart du kan och vågar! tänk vilket häftigt minne! :D sen behöver man ju inte gå till en studio heller.. det hade jag AAAAALDRIG gjort, och fokusen ligger ju spå magen inte en själv :)

Postat av: anouk - Gravid

Haha verkligen lustigt namn är det. När jag flyttade hit och tjejer pratade om sina ballar?... eeeh haha



Fotograferingen gick braaaa. :) Det var inte alls så hemskt som jag trodde. Ska tom göra om det snart. hihi. Lägger ut en bild under dagen:P

2010-04-29 @ 09:05:20
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback