Lördagsnatt kl 00:15 fann jag mig själv stå och hänga kläder

Eeeh, vad hände?! Istället för alkohol, hög musik och dance til you drop så spenderade jag HELA helgen i soffan, lugnt och sansat. Lördagsnatt kl 00:15 fann jag mig själv stå och hänga kläder, lyssnandes på "Vaken" i P3. Kort därefter kröp jag ner i sängen med en bok och somnade strax. Klev upp innan kl 10 på en söndag, såg på nyhetsmorgon utan minst huvudvärk, ångest eller illamående. Nu planerar jag middag och löser korsord. It's a new me... Men frågan är hur länge det håller i sig? Till nästa helg?


Eller är det här mitt nya jag?


Kommentarer
Postat av: Karin

Puuuuh vi är där nu Sara, det är bara... face it! Eller..det kan ha varit nån annan som skrev det där eller iaf nån annan okänd del av mig.

2009-09-13 @ 20:47:57
Postat av: Fia

Den 26/9 tar vi igen det!

Postat av: Jana

det är så skönt att ha sånna helger.

Att sitta på förfest å inte känna att man vill ut är 25års kris tror jag ! =)

2009-09-14 @ 11:03:18
Postat av: Per

Ursäkta Tant, vad är det för öppettider på bingohallen?

2009-09-14 @ 20:42:37
Postat av: Sara den rara

Peris, du är bara avis. Du vill också vara tant. För övrigt kan jag upplysa herrn om att Bingohallen har öppet mån-tis-tor 10.30-21.00 och ons-fred 10.30-22.00. Tyvärr är det stängt på lördagar och söndagar...

2009-09-15 @ 09:50:20
URL: http://sascha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback