Ingen är så underbar som du...



Ingen är så underbar som du.

Ingen är så vacker när du visar vem du är.

Inga ögon strålar,

Mer än dina ögon gör.

Ingen är så underbar som du.

 

Du spelar på hjärtats strängar,

Med värmande kärleksord.

Delar alla tankarna med mig.

Du låter mig känna glädje,

När friheten ger mig mod.

Du väcker kärleken i mig.

 

Ingen är så underbar som du.

Ingen är så vacker när du visar vem du är.

Inga ögon strålar,

Mer än dina ögon gör.

Ingen är så underbar som du.

 

Jag ser mig i dina ögon,

Och känner din ömsinthet.

Jag behöver ingen annan nu

Du väcker min lust att leva.

En känsla av evighet.

Din blick, din hud,

Som ger mig svar.

Du är det finaste jag har.

 

Ingen är så underbar som du.

Ingen är så vacker när du visar vem du är.

Inga ögon strålar,

Mer än dina ögon gör.

Ingen är så underbar som du.


(Wizex, Ingen är så underbar som du)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback