Allt var bra tills jag vaknade imorse

Allt var bra tills jag vaknade imorse. Vissa dagar är bara allt helt fel, livet är inte riktigt som man tänkt sig. PMS-häxan vaknade i mig, kände mig som en tonåring som bara ville gråta och svara "Jag vet inte, ALLT" när någon undrade vad som var fel. Tårkanalerna fylldes ett flertal gånger på jobbet, jag snäste och var så irriterad att jag kände flera gånger att jag borde gå hem. Allt gick bara fel, fel, fel. Så, ni som upplevt mig idag. In real life eller via telefon, sorry! Nu kan det bara bli bättre och morgondagen kommer säkert bli bra/kanon.

Sascha-en vanlig tisdag i september

Kommentarer
Postat av: Lelle

Man får ha sånna dagar gumman!

Puss för dig och dina bad days!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback