Hur ska jag uttrycka min glädje över min sambo

Hur ska jag uttrycka min glädje över min sambo utan att falla in under "töntiga-tjejer-som-fastnat-i-fjortonårsträskt"? Han är bara helt perfekt, underbar, fantastisk och jag blir mer och mer övertygad om att det inte KAN finnas en bättre man!!!
Scenario: Vansinnigt trött efter en dag på jobbet, orkar knappt gå på toa och absolut inte laga mat.

Han beordrar mig i säng och talar om att jag inte får komma ut förrän han säger till. Självklart somnar jag och vaknar av en mjuk röst och en smekning över kinden. Jag får krypa i hans fleece-tröja och sätta mig till bords, tända ljus och mysig musik fyller lägenheten. Fram dukas potatisgratäng, fläskfilé, tzatziki och härlig sallad. Jag blir rörd och vansinnigt tacksam. Hur många spenderade måndagskvällen på detta vis??

Kommentarer
Postat av: Elin

åhhh jag blir också rörd :D Vilken underbar man han e den där Jonatan. <3 kärllek till er båda!

2009-10-27 @ 14:04:54
Postat av: Karin

men sprid detta budskap till alla karlar, killar o män!

ska skicka detta till Ps mail nu ;)

2009-10-29 @ 11:12:15
Postat av: Madeleine

Vilken jädra karl!!!!!! HÅLL i HÅRT!! ;) Jag bir nästan rörd jag med....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback