Min högsta önskan var att få gå på Systembolaget själv.

Nu behöver jag seriös hjälp! Kosan styrs mot Turkiet en vecka i sommar och jag står clueless inför fickpengsfrågan. Hur mycket ska man lägga undan som fickpengar? 3000? 5000? Ännu mera? Sist jag var på solsemester var det drachmer som gällde, George Bush var ny som president och min högsta önskan var att få gå på Systembolaget själv. Så, som ni kanske förstår är jag snuskigt ouppdaterad inom utomlandsresor. Hjälp mig, hur mycket bör jag lägga undan till fickpengar?


Kommentarer
Postat av: Lelle

MINST 5000. Du säger innan att du inte kommer göra av med så mycket pengar, men DET GÖR du. Syrran var ju nyss där. Inte mycket av en drickare.. och hon hade vela haft mer än 5000. Jag skulle ha tagit med mig mellan 6-8000 beroende på hur mkt pengar man har...

Postat av: Anonym

skit i pengarna, ta med mig i stället!

2009-07-02 @ 13:53:36
URL: http://rantajaervi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback