Fånigt försök att få tjockiskläder att låta glassiga

Det finns få saker som kan få mig på så dåligt humör som att planera semestern. Då menar jag naturligtvis inte inköp av solskyddsfaktor, strandväska eller extra minneskort till kameran, utan den förhatliga bikinin som ska inköpas. Att hitta en överdel som passar är nästan mission impossible då min överdel är lite väl tilltagen enligt samhällets standardmått. En nätt trekantsbikini orkar inte med mina behag utan får mig att nästan bryta nacken, en bikini med bågar får bröna att svälla över och ramla ut i mitten. Efter oändligt sökande fann jag överdelen som pallade, under benämningen XLNT (ett för övrigt fånigt försök att få tjockiskläder att låta glassiga). Glad i hågen och med förhoppningarna stigande gick jag för att spana in nederdelen till denna underverk. Men, då kom den andra kallduschen. Underdelen till denna kreation var vedervärdig. Byggd för någon som är blind, kanske? Hög midja med ett skärp (?!) och en aning ben, slående likhet med min mormors Sloggi-trosor. Denna vedervärdiga nederdel fick min underkropp att se 5 storlekar större ut och tårarna var ett faktum. Jag ger upp, jag söker upp en nudiststrand och håller mig där, glömmer allt vad bada heter och gråter naken...

Kommentarer
Postat av: BecKan

Jag är med dig älskade... vi kör naket, enklast så :=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback