Enorma mängder pengar och en snygg kropp.

Mitt 2008 ( Lista snodd från Lelle som snott den från Jenny )


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Träffade mannen i mitt liv, tog emot ett diplom på en yrkesutbildning, reste till Prag på kärlekssemester samt stannade hemma en del lördagskvällar.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jag tycker att alla skaffar barn nu, men Maddes tillskott är väl det jag minns bäst.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, för en gångs skull blev det ett år utan dödsfall.

Vilka länder besökte du?
Tjeckien, Norge och Finland

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Enorma mängder pengar och en snygg kropp.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Den 14 mars då jag och kärleken officiellt erkände oss ett par.

Vad var din största framgång 2008?
Att jag klarade av skolan, mötte Honom med stort H och skaffade en mysig lägenhet tillsammans.

Största misstaget?
Kan inte komma på ett enda faktiskt.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Varit inlagd på observation för migrän, varit mer förkyld än någonsin tidigare i mitt liv.

Bästa köpet?
Då jag inte har köpt något av värde så får det bli mitt busskort.

Vad spenderade du mest pengar på?
Att leva

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner, att jag fick ett heltidsjobb, att varje dag vakna med den finaste mannen i världen.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Måste väl säga "I kissed a girl", "Infinity 2008" och en mängd kärlekssånger som fick en helt ny innebörd för en förälskad Sara.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Utan tvekan en av de gladaste år jag upplevt, det gladaste och mest kärleksfulla.

Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar och unnat mig mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Klagat, gnällt och deppat över småsaker.

Favoritprogram på TV?
Boston Tea Party, The IT Crowd, Desperate Housewives och Dansbandskampen.

Bästa boken du läste i år?
Stieg Larsson-böckerna på delad plats med "Låt den rätte komma in" av John Ajvide Lindqvist.

Största musikaliska upptäckten?
Där måste jag reservera mig, då jag inte kan komma mig till minnes något speciellt jag "upptäckt".

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Kom hem från Norge och uppvaktades av min fantastiska pojkvän som gav mig kreativa presenter och en resa till Prag.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Pengar, en smärt kropp och en hushållerska.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Allt som jag ryms i.

De bästa nya människorna du träffade?
Alla mina arbetskamrater och så självklart Jonatan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback