På diskbänken vilar odiskat porslin

Ok, jag måste söka svar på min fråga. Hur i satan hittar man strumpbyxor som sitter på plats? Jag har provat Åhléns, Lindex, HM utan framgång. De rullar och halkar ner så att jag har dem halvvägs på låren, vilket sedan resulterar i smärtsamma och förjävliga skavsår och dåligt humör. Det enda jag hittills hittat som hjälper är att klä på sig ett par manliga boxershorts över, vilket ibland inte är så snyggt. Hjälp, jag behöver bra och funktionella strumpbyxor!

Mitt liv i övrigt innebär inte många överraskningar. Jag har nyligen kommit hem från jobbet, vilket vittnar om att jag spenderar en hel del tid där. I soffan sitter karln med tv-spelet framför sig, på diskbänken vilar odiskat porslin som att det aldrig mått bättre. Tvättkorgen har för länge sedan gömt sig under en skyddande hinna av smutskläder och spisen förblir relativt oanvänd. Min kropp sväller av ett stressat och lättjefullt leverne, så pass att jag imorse gjorde ett graviditetstest som var negativt. Vilket innebär att jag inte kan skylla på det. Börjar ana att det är dags att ta tag i livet, men varför just nu när jag mår så bra. Jag är lycklig, kär och mätt. Så, livet kan inte bli så mycket bättre!

So long så länge, ni som fortfarande kikar in ibland och inte tappar hoppet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh! miss jö tö!! Skönt att testet gick bra. Ses till veckan vännen, kram!

Postat av: Flisan

Skulle aldrig tappa hoppet :-)

2009-01-19 @ 13:00:11
URL: http://liiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback