Smolket i bägaren idag bär namnet herpes

Jag som smått surade över den uteblivna alla-hjärtans-dag presenten fick imorse äta upp mitt surande. På köksbordet när jag vaknade låg en fin kärleks-bok som jag letat efter samt en dikt som var prydd av min kära. En dikt som vad proppfull av nödrim och ett kort som får mig att skratta. Precis vad jag behövde. Han är bara perfekt! Smolket i bägaren idag bär namnet herpes. På näsan, som det brukar komma på mig. Det gör ont, pulserar, kliar och framför allt ser jag ut som en känd ren vid namn Rudolf. Men, livet är gött. Snart ska jag dricka vanilj-shake och se på "How I met your mother". Awesome!!

Kommentarer
Postat av: Jana

Livet är gött för vi jobbar på samma jobb!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback