En slags tävling om vem som kan skrämmas mest

Jag är lite rädd, spänd och paranoid numera. Jag har nämligen ingått en slags tävling om vem som kan skrämmas mest i mitt hem. Min sambo startade hela projektet genom att sticka in huvudet i köket och låta skräckinjagande, så pass att jag skrek som ett barn av rädsla. Jag fortsatte det hela genom att hoppa fram ur ett becksvart sovrum och skrika. Min sambo reagerade med att bli rädd på riktigt. Inatt var det hans tur när han lurade mig att gå upp i mörkret för att kontrollera att dörren var låst. När jag passerade vardagsrummet satte han igång hemsk skräckfilmsmusik, vilket fick mig att springa in i sovrummet och kasta mig under täcket. Nu är han nervös på riktigt, men jag vet inte hur jag ska toppa detta. Tips emottages tacksamt!

Kommentarer
Postat av: annonnym

skräm han inte alls. Han som är så snäll.

Postat av: Nettan

Gud vad kul!!!!

Jag brukar skrämma mina barn med att sätta en monstermask på ett sopskaft och ställa innanför toadörren. Plastspindlar, ormar och möss i sängen. sitta i mörkret på toa med olåst dörr och skrika när de kommer in osv. Ha det så kul

2008-09-16 @ 14:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback