Springa fram och kittla/kyssa/poka honom

När jag och sambon är hemma och inte ligger i soffan och tar okristligt på varandra så spenderar vi oftast tiden framför varsin dator. Jag vid min laptop och han vid sin stationära. Ofta spelar han musik och jag sjunger igenkännande med och ler, pratar om gamla tider och försöker imponera på honom med min musikkunskap. Ofta skrattar vi till var för sig och skickar ett klipp till varandra för att få den andre med på samma skratt. Nästan alltid berättar jag om saker jag läser på internet med en fascinerad röst, det kan vara allt från hur Berlinmuren föll till hur många kalorier man bränner vid intensivt sex. Nästan alltid så lyssnar han halvhjärtat, lika halvhjärtat som jag lyssnar på hans lika ofascinerande fakta. Men jag älskar honom och jag saknar honom just nu. Jag vill att han ska sitta vid datorn och berätta om saker som jag inte kunde skita mer i, att han ska skratta som bara han kan och locka mig till att springa fram och kittla/kyssa/poka honom. Hatar när han är på jobbet och jag är hemma en helgkväll, jag känner mig som en förlorare och ensammare än allt annat!

Kommentarer
Postat av: Lelle

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback