Skrämd av min egen spegelbild

Onsdagskvällen har jag spenderat på mitt extrajobb (som för tillfället är allt jag har), som innebär att städa fritidsgård med allt vad det innebär. Min kropp har varit svag och saknar mina enorma mängder mat som jag tidigare tryckte i mig. Det är på ren vilja som jag orkat städa i fyra timmar. Det värsta har dock inte varit min svaghet eller min orkeslöshet utan att jag är så himla lättskrämd. När det är mörkt ute och ljust inne så ser man sig själv i varje fönster, och fönster finns det många av på fritidsgården. Vilket inneburit att jag hoppat till varje gång jag gått in i ett nytt rum och kollat ut genom fönstret. Skrämd av min egen spegelbild, dessutom flera gånger, det är ingen höjdare. Kanske tur att jag håller på att förändra min spegelbild genom att gå ner i vikt. Nu ska jag unna mig en sen middag och kyssas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback