Säga "jävlar" och "helvete" i varannan mening

Rastlösheten och känslan av att vara en andra klassens medborgare har totalt tagit över min kropp numera. Att vakna lite lagom irriterad, gnälla på sambon över meningslösa saker och diskberg. Sedan reta sig på det mesta, gå runt i lägenheten och säga "jävlar" och "helvete" i varannan mening. Därefter spendera timmar vid datorn, funderande över livet och sucka högt och offeraktigt för mig själv. Detta är inte att rekommendera, det får en att må snäppet sämre över arbetslöshet och ännu mer rastlös. Jag gick till min mor och åt middag, smittade min bror med Facebook-feber och därefter gick jag med en beställning McDonalds till Frösön. Nu sitter jag här vid datorn igen. Rastlös och bedrövlig. Imorgon är den första dagen i resten av mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback