Smågråter hela vägen hem och fortsätter när jag kommit hem med snoret rinnande

Igår besökte jag och kärleken stadens biograf och fick den stora äran att handla biljetter av tjejen med stans finaste leende, Jenny. Efter mycket funderande hit och dit så bestämde vi oss för filmen Patrik 1,5. Jag hade inte så enormt stora förhoppningar, kanske just därför blev jag positivt överraskad. Jag, som kan vara den mest lättrörda människa, bortsett från min mormors man, grät fler än fyra gånger under filmens gång. Försökte dölja mina tårar, vilket inte gick så bra. Han log och smekte mig över kinden, tyckte att jag var söt och han älskar att jag är så känslig. Inte jag, inte när jag inte kan sluta vara rörd utan smågråter hela vägen hem och fortsätter när jag kommit hem med snoret rinnande. Var ska jag göra av alla mina känslor?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Rodnar!

Va kul att du tyckte filmen var bra också!

KRAM!

Postat av: Veronica

jag är oxå ganska lättrörd, men nu när man är på tjocken äre fan ingen lek! peta på mej på fel sätt å jag tjuter! ;)

2008-10-23 @ 11:19:34
URL: http://veronicalindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback