Innan jag självdör i soffan

Varje kväll har jag som intention att blogga innan jag självdör i soffan av utmattning, med huvudet hängande och ögonen halvöppna. Jag har fortfarande inte vant mig att arbeta åtta timmar per dag, plus mitt städjobb på kvällarna. Jag känner mig lite lat och tycker stundtals lite synd om mig själv. Andra människor klarar ju av att arbeta på flera jobb och klagar inte. Min förhoppning är att jag inom en snar framtid kommer vänja mig vid att arbeta mer än tidigare och samtidigt vänja mig vid dessa hatade mornar. Imorgon är det fredag och lön! Yeeey!

Kommentarer
Postat av: Towa

Kul :) jag fixar upp något efter söndag då den andra tävlingen är avslutad så blir det bara till att roffa åt sig en film =)

Postat av: ida

vilken fin sida du har. trevlig helg

2008-10-25 @ 12:29:39
URL: http://flisansgudmor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback