Han kan konsten att överraska och glädja en flickvän!

Igår, efter avslutad arbetsdag möts i dörren av en nyduschad och vacker man som tar emot mig med öppna armar. Därefter får jag en del av en karta i handen och får leta efter en liten present i den mörka lägenheten, som endast är upplyst av stearinljus. Första presenten är en öl och en till kartbit som leder mig mot choklad, vilket är en annan favorit att stoppa i munnen. Vidare till flera presenter som snart radar upp sig: cigg, Ben&Jerrys-glass, favoritvinet och slutligen en barbamamma och en barbapappa som är det sötaste jag sett. Han kan konsten att överraska och glädja en flickvän! Därefter åt vi, kikade på TV och gick ut på krogen. Kanonkväll för att fira att vi officiellt varit ett par i åtta månader. Det är banne mig de bästa åtta månaderna i mitt liv. Varje dag vaknar jag tacksam för att jag fått träffa mitt livs kärlek... Nu ska jag gå in med frukost på sängen till den sovande karln som jag tänkte dela resten av mitt liv med.

Kommentarer
Postat av: Lelle

Det är så att man får tårar i ögonen... snyft!

Postat av: ida

jag vet hur det känns jag och killen har varit i lag i 6 månader

2008-11-16 @ 01:02:33
Postat av: Elin

Åhh än en gång härliga Jonatan, e så glad för din skull vännen!! Saknar dig, pusspuss

2008-11-17 @ 16:32:35
URL: http://pelans.blogg.se/
Postat av: BecKAn

Jag blir lycklig rakt in i hjärtat för din skull :D Är så glad att ni har varandra... Älskar dig Siss å saknar dig som attan nu

2008-11-19 @ 20:09:58
URL: http://sandgata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback