Dragiga fönster och golv, skalbaggar, stopp i avloppet

Förra veckans utbildning i Stockholm resulterade i en riktig brakförkylning med feber, snorande och allt annat trevlligt som hör till. "Hotellet" som på bilderna såg helt ok ut visade sig vara halvt katastrofalt med dragiga fönster och golv, skalbaggar, stopp i avloppet och rent helvetiskt kallt. Misstänker att min förkylning till stor del beror på "hotellet" och dess frånvaro på värme. När vi bad om extratäcken blev vi inte hörsammade, när vi fick "frukosten" så var de spydiga. "Frukosten" som för övrigt bestod av en torr fralla, ostskiva och en pappersmugg med maskinkaffe. Tur att vi tjejer skrattade en hel del och såg det komiska i det hela. Hemlängtan var stor ska erkännas, även om utbildingen i sig var mycket intressant och bra.

Efter att jag överlevt flygresan och tagit mig hem, så har jag inte klivit ur sängen många gånger. Först idag börjar jag kunna leva någorlunda och imorgon ska jag banne mig jobba. Så, ska ni till Stockholm, boka inte in er på Vanadis "Hotell" & Bad. Det är helt enkelt inte värt det!

Kommentarer
Postat av: ida

då vet jag vilket hotell man inte ska bo på om man åker dit

2008-12-01 @ 09:13:25
Postat av: Anonym

Ja, fy fasiken vilken resa, det måste vi göra om!! Hahaha.. Godnatt ses i morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback