På min studentdag var det arktisk kyla

För sju år sedan tog jag studenten, jag var förvisso med och tjoade och skrek att min klass var bäst. Men livet sög en aning på den tiden. På min studentdag var det arktisk kyla, regn, blåst och rent ut sagt svinkallt. Min studentkvällsmiddag bestod av en hamburgare från McDonalds, dessutom var jag korthårig och ful. Idag känns det som att jag får tillbaka i bra saker, vi kan välja att kalla det för karma. Mitt liv är oerhört bra just nu med massor av kärlek, minimala problem och framför allt så är det sjukt bra väder, solen skiner från en blå himmel och det är varmt på riktigt. Det enda jag saknar är champagnefrukosten som inte går ihop med en drogfri skola. Det får jag spara tills ikväll, vi ses väl ute då?

Kommentarer
Postat av: Lelle

Som vi säger i festtider.... Det börjar bli skinn på den här blogg.. eh groggen... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback