När jag inte spenderat mina sista kronor på mat, dryck och nikotin

Min extrema förmåga att fly från verkligheten har under helgen nått oanade höjder och jag har levt livet som om jag skulle dö imorgon. När jag inte spenderat mina sista kronor på mat, dryck och nikotin så har jag sjungit, dansat, skrattat, festat, pussats, liftat, joggat i högklackat, burit en tight klänning, träffat vackra människor, gått omkring och varit kär, väckt min pojkvän på ett bra sätt, glatts över att jag får mitt extrajobb, fått komplimanger, gett komplimanger, haft ont i huvudet och ramlat när jag tagit på mig byxorna.

Imorrn är det måndag, nu börjar verkligheten och jag skriver ett examensarbete som känns halvdant. Det kommer bli halvdant bara för att jag är lat, omotiverad och levnadsglad. Om denna helg var min sista i livet så har jag hellre levt den som jag gjorde, än att sitta med skolarbetet...

Kommentarer
Postat av: mr.olearys

fin kväll...

2008-05-04 @ 22:27:49
Postat av: ida helenskusin

nu så är min blogg öppen. ja vi har träffats ett tag så det är rätt nytt

2008-05-05 @ 10:17:46
Postat av: Lelle

Ett ljus i tunneln!
Min näst sista uppgift ska inte vara inne förrän på fredag!

Postat av: Jenny

Åh så sant de där sista raderna om exjobbet... Sitter i samma sits, men idag fick jag jobb!!! Fatta!! Redan nu en tjänst som börjar efter examen. Som en dröm. Det gör det inte lättare att motivera sig för exjobbet... :D
Kram!

2008-05-05 @ 22:42:32
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback