En morgon i mitten av maj med snön ettrigt fallande

Att vakna en morgon i mitten av maj med snön ettrigt fallande mot marken, när solen borde stå högt och vårkänslorna borde spritta, det suger! Att förstå att jag i lördags satt på en filt i solen, endast iklädd linne och shorts, är svårt. När jag idag tjurigt gick mot skolskjutsen med barska steg, armarna omfamnande mig själv och konstant huttrande. Svärande för mig själv över vädrets makter. 

Annat är det med min nya idol,
Lelle, som var ute och sprang denna morgon. Cred till dig, vännen! 


Kommentarer
Postat av: ida

hej ja man blev lite less när man vaknade och såg att det snöade idag

Postat av: Lelle

Skolskjutsen.. haha!
Låter som du fortfarande bor i Offerdal eller jag i Lit, för då åkte man skolskjuts till plugget! Haha!

2008-05-15 @ 08:49:36
URL: http://lellelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback