Toaletten var upptagen av sexande par

När ska poletten trilla ner, när ska jag inse att jag inte är 18 år längre och yngst på krogen? Igår besökte jag och mina kvinnliga vänner ett uteställe med en bra DJ som lockbete. Först när jag klev in genom dörrarna blev jag skraj att jag gått fel och hamnat på en fritidsgård någonstans, då besökarna var unga, väldigt unga. Det luktade spyor överallt, toaletten var upptagen av sexande par och jag blev knuffad åt alla håll på dansgolvet, de flesta hade identiska frisyrer. Men snart insåg jag att de var 18 år och att de inte är så unga, det är jag som blivit gammal. Men jag trivs rätt bra med att vara lite äldre och skulle inte vilja byta med de gråtande tjejerna i alldeles för mycket smink... För övrigt en sanslöst bra kväll, musikmässigt sett. Jag är fortfarande aningen euforisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback