Skapat en fantasivärld för lodis-katten

Nej, jag har inte lyckats bli brun idag, istället har jag lyckats skaffa mig en rejäl huvudvärk. Det var definitivt för kallt för att sitta länge ute på balkongen. Har jag pluggat någonting idag då? Svaret är nej där också, till min stora frustration. Det slår aldrig fel. Så fort jag "måste" göra någonting så får jag hybris och gör allt annat än det. Jag har skapat en fantasivärld för lodis-katten som glider runt här nere på gården och jamar på dagarna, hälsar på folk och inte gör något vettigt. Sen har jag kollat på serier, löst korsord och vilat. Nu försöker jag desperat få bort den beska smaken av Treo i munnen och funderar på ett bad. Någon som vill låna ut sin bil i morgon förresten? Jag är en rabiat bussmotståndare som måste åka några mil,,,

Kommentarer
Postat av: Lelle

Hur många cigg rökte du på balkongen i ditt försök att bli solbränd?

Postat av: Elin

Jag kan trosta dig med att din kara syster som befinner sig i thailnad inte heller kommer att fa nagot brunt ansikte, det regnar fan var eviga dag, jag borjar undra om vi har hamnat fel nagonstans. Planerar att fly landet, typ bali eller nat. saknar och alskar dig siss. massor av pussar

2008-03-05 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback