Jag är borta tills fredag, sköt om er!!

Igår fick jag se en amerikansk wakeboard-kille prova dragspel för första gången, se Melody Club live och blev kallad för hora ett antal gånger av ynglingar på stan. Det var en skojig kväll.
Idag ska jag försöka handla och packa inför min vecka i fjällen med skolan. Jag har blivit superkass på att planera och står gapande i lägenheten nu utan minsta ledtråd om vart jag ska börja. Känner mig inte så himla upplagd för en vecka utanför mitt hem, min enda önskan är att mobilen funkar som vanligt där. Så, vänner, bekanta, ovänner och övriga, jag är borta tills fredag, sköt om er!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Later trevligt med en vecka i fjallen :) Idag har jag ridit pa elefanter :)
saknar dig pussar

2008-03-11 @ 16:30:01
Postat av: Lelle

Du saknas mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback