Drömmar om ett brunt ansikte ska hålla mig sällskap...

Jag blir sådär härligt blek och nästan genomskinlig på vintern. Ibland när jag säger att jag är trött svarar människor med "Ja, du ser lite blek ut". Vilket inte är så roligt. Men idag skiner solen, från en någorlunda blå himmel. Så därför ska jag klä mig varmt, sätta mig på den vita plaststolen och bara sitta. Jag ska barrikadera mig på balkongen och inte gå in förrän tristessen äter upp mig. Korsord, studielitteratur och drömmar om ett brunt ansikte ska hålla mig sällskap...

Kommentarer
Postat av: Siolia

Tjena :) En någorlunda enkel procedur är det faktiskt. Du sparar din bild, tar html koden och lägger in den under header i din stilmall. Hmm. Förstår du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback