Den gasiga varelsen med det ständiga leendet...

Imorse stod valet mellan att gå ut i yrande snö, gå till jobbet och jobba eller stanna kvar i min varma säng med en ännu varmare man. Det var svårt att göra det rätta valet kan jag avslöja! Men sent omsider är jag på jobbet och råkar trycka fel kod till kassaskåpet, vilket innebär att det tar 13 minuter innan det går öppna igen och smått panik. Jag försöker då logga in i kassasystemet vilket är helt omöjligt, slutligen snor jag min chefs inlogg och inser att jag är borttagen. Bröd ska bakas så jag försöker hysteriskt få i gång ugnen med sparkar, slag och frustrerade små skrik, utan större framgång där heller. När kunderna började strömma in så fanns det varken kassalåda eller bröd, det kunde inte ha börjat sämre. Men efter halva dagen så promenerar en vän in med lite sällskap till mig, vilket gjorde mig glad. Dessutom blev jag lite förtjust i den gasiga varelsen med det ständiga leendet...

image213

Att jag dessutom fick sällskap hela vägen hem, det var inte illa alls. Många såg snett på den övervuxna bäbisen med en ballong i ena handen och en cigg i den andra...

Kommentarer
Postat av: Lelle

Du är medveten om att ju mer man tittar på den där bilden desto mer smälter ni två in i varandra i likhet.... det är lite skrämmande.

Postat av: Sascha

Haha, jag vet... Tror du jag kan skicka honom till fjälls istället för mig själv?

2008-03-09 @ 13:40:35
URL: http://sascha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback