Så numera turas vi om att sova i soffan

En av de mysigaste detaljerna med att ha en pojkvän är att få vakna i hans famn, känna hans lukt och hans andning mot mitt hår. En av de mindre mysiga detaljerna just nu är att han är innehavare av en skranglig 90 cm bred säng. Och då ingen av oss är anorektiska cirkusartister så fungerar det inte i längden att sova i den smala sängen tillsammans. Resultatet vid försök har blivit att jag vaknat upp på golvet. Så numera turas vi om att sova i soffan. Det känns som att jag sover hos en kompis eller att vi är osams, även om jag kryper ner hos honom när vi vaknat. Gode gud, ge oss en bredare säng, mera mys och mera känsla av att vi är tillsammans och inte halvdana polare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback