Dessutom är det bestämt att jag ska bli sambo

Dagarna flyter på med den ena härliga upplevelsen efter den andra, att vara kär i någon är bättre än vad jag ens kunnat drömma om. Kvällens bilbingo slutade utan vinster men vad gör det när Pragresan är bokad för mig och min kära. Och, dessutom är det bestämt att jag ska bli sambo. Det känns nästan för bra för att vara sant! Jag blir mer kär och lycklig för var dag som går. Hur kan livet vara så här bra?! Önskar er alla den lycka som jag nu får uppleva...

Kommentarer
Postat av: maria

GRATTIS!!! Fan va kul Sara!!! åhhh, vad glad jag blir för din skull!!Soliga Kramar från Sthlm!

Postat av: Siss

Men det är DU värd, all lycka.. :) Puss

2008-07-03 @ 15:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback