Precis som en duracellkanin kommer jag fortsätta gå

Jag tog en välbehövlig internetpaus, som för att jämna ut mitt annars rätt elektroniska liv. Jag har läst böcker, umgåtts med mig själv och andra, sett bra filmer och njutit av livet i allmänhet. Nu anser jag mig mogen att ta tag i mitt bloggande återigen, vara online på msn och återigen kommunicera över internet.

Idag har jag klarat av första dagen på min sista praktik, med bravur anser jag själv. En aning trött i hjärnan och nu även i kroppen, eftersom jag fortsatte succédagen med träning. Nu är det dags, ett nytt, nyttigt liv med ny kost och mycket träning. Precis som alla andra så startar jag januari med att trängas på gymmet, med svajande biffar som stönar högt. Jag ser fram emot mars, då de flesta med nyårslöften gett upp. Jag tänker inte ge upp, precis som en duracellkanin kommer jag fortsätta gå.... Det finns inget stopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback