Vad hade ni valt? Pest eller kolera?

Igår såg jag programmet "Fråga Olle" på Kanal 5. Med i panelen var den tydligen kända ?! Karl-Petter. Som en del av programmet har de med min favoritlek 'Pest eller kolera' och jag kunde inte låta bli att skriva en egen.

Scenario: Söndagmorgon, du vaknar i ett halvdunkelt rum med bankande huvudvärk och när du försöker svälja så går det inte, din tunga har torkat fast i gommen. Du mår lite illa och är lite smått sugen på självmord, då du känner en rörelse brevid dig i sängen. Med skräck i ögonen vänder du dig mot rörelsen och upptäcker:

1. Karl-Petter som ligger och flinar sitt fåniga leende och säger nåt obegripligt ointelligent.

2. Ipren-mannen, naken med gitarren på magen.

Vad hade ni valt? Pest eller kolera?
Jag hade fan valt Ipren-mannen....

Kommentarer
Postat av: Bengan

Ja du det vete faan! Måste jag som kille verkligen välja mellan detta? är nog lättare om man är tjej...
kram
Bengan

Postat av: Jenny

Om Iprenmannen hade på sig sin tablettkostym (Eller vad man ska säga) så hade jag valt att det var han som låg där... :D
Kram

2008-02-07 @ 16:11:59
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Malin

Med tanke på huvudvärken så hade jag tagit Ipren(mannen).

2008-02-07 @ 18:07:33
Postat av: Lelle

Hmm alltså, jag vet inte hur jag skulle må av att inte riktigt veta vart jag har haft Iprenmannen någonstans i (?) mig under natten... Med bonden så är det ju då kanske som vilket annat fylle-ångest-ligg som helst som man kan försöka förtränga..
Men att ligga med en... varelse?

2008-02-08 @ 10:21:57
URL: http://lellelii.blogg.se
Postat av: tiger

KARLPETTER! för guds skull! Iprenmannen är vidrig! :)

2008-02-08 @ 12:50:33
URL: http://nummerett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback