Ensam, naken man sökes...

Oftast är jag rätt nöjd med att bo själv, vara själv, ensam. Men idag skulle jag verkligen vilja ha någon i min säng, med manligt kön, naken. Han skulle ligga där, under täcker och vänta på mig när jag klär av mig och kryper ner. Jag skulle smyga mig nära intill, så att huden blir klibbig av den andra huden. Mitt huvud skulle jag lägga på hans bröst och mina fingrar skulle smeka hans bröstkorg, sådär mjukt och kittlande. Vi skulle prata lågt med varandra och han skulle skratta åt mina skämt och rufsa om mitt hår, kanske kyssa min panna lite kärleksfullt och se lycklig ut. När tröttheten smyger sig på skulle jag vända på mig och somna i hans famn, med min rygg mot hans dunkande hjärta.

Ensam, naken man sökes...

Kommentarer
Postat av: Towa

Men åhh.. vilken känsla man fick av att läsa det där. Mysigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback