Eftersom jag är en nörd och imponeras lätt

Jag är imponerad av er, kära bloggläsare. För er enorma osjälviskhet och samtidigt förundrad över bristen på överlevnadsinstinkt. Jag är inte lika nobel och kan erkänna efter lång rannsakan av mig själv att jag skulle döda. Den bistra sanningen svider...

Tränade även idag, trots inre motstånd och frusen benmärg. Hamnade i maskinen bredvid sportkommentatorn på svt som tydligen ägnar sin VM-vecka åt att träna. Eftersom jag är en nörd och imponeras lätt så kunde jag inte låta bli att snegla på honom, vilket i sin tur ledde till okoncentration och nervositet. Jag bytte då till andra änden av gymmet och vem kommer då och tränar bredvid mig. Jo, en man som jag "kramats" lite med en gång, men aldrig pratat mer igen. Ännu mer okoncentrerad och handsvettig. Kvällen var inte riktigt min...

Kommentarer
Postat av: Bengan

Hej sara!
Jag måste bara fråga... kanske är jag dum men om man har kramats "lite" en gång. vad har man då gjort?
Kanske är jag för gammal eller så är det helt enkelt så att språket här uppe gör mig fundersam... eller ren nyfikenhet? vad vet jag...

Kram
Bengan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback