Underhålla mina arbetskamrater med "All I want for christmas".

Idag har jag jobbat så koncentrerat så att sifforna flöt ihop och sprutade ur öronen, nog för att jag tog mig tid att underhålla mina arbetskamrater med "All I want for christmas". Det planerar jag göra varje dag innan jul, så be prepared, kamrater! Min glädje är stor över att jag trots allt har vansinnigt kul på jobbet och trivs fantastiskt med mina kollegor. Det är det viktigaste, ja bortsett från bra kaffe då...

Julen närmar sig och nyår likaså, känns riktigt roligt och för första gången så behöver jag inte skriva Kärlek, Respekt och Lycka på min önskelista. För detta år har jag det! Nu ska jag bara hitta den perfekta julklappen till Honom, vilket ger mig prestationsångest. Det slutar säkert med en strumpa och en underbyxa. Tips emottages tacksamt, på mailen eller facebook. Snart helg igen!!

Kommentarer
Postat av: Jana

Söta sara, nu börjar jag bli less. Varje gång jag går in på din blogg bulltar hjärtat med att du ska ha skrivit några fina nya rader, men ne!

Du kanske tappar en av dina mest trognaste Fans.

Så nu tycker jag att du sätter dig ner och skriver nån rad. ;)

Kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback