The walk of shame

The walk of shame har fått en helt ny innebörd. Ni vet de dagarna då man helt enkelt inte orkar gå och handla mat för att senare svettas i köket för att röra ihop något som ändå inte var så gott? En sån dag hade jag idag. Lockade med mig sambon på närmaste Sibylla för att där inhandla mat för intagande hemma. Detta på grund av min enorma olust att äta på snabbmatsställen. Det tar bara några sekunder innan du är stämplad som en tjockis. Vi betalade för maten som skulle förstöra våra kroppar ännu mera och vandrade hem genom stadens gator med skam i kroppen. Det kändes som att varenda människa spanade in mig och min sambos överdimensionerade kroppar och våra snabbmatspåsar i handen. Det kändes som att alla hade tankarna i sitt huvud: "Behöver du verkligen det där?!". Det blev The walk of shame på vägen hem till soffan.

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha! klockrent! å jag är en typisk sån utdömare av folk. spelar ingen roll hur många extrakilon jag själv bär på vid tillfället...å även om jag sitter på max å käkar för andra gången den veckan... kommer det in en person tjockare än mej kan jag inte låta bli att viska- går du hit ofta eller?!

vad är det för feeeel på mej? haha

Postat av: BecKAn

Meeen.. älskade Siss.. Jag älskar dig så jag dööör :D Pusss

2008-12-10 @ 12:46:48
URL: http://sandgata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback