Om du vill undvika kräkningar och illamående i duschen

Om du vill undvika kräkningar och illamående i duschen så bör du undvika att efterapa mitt beteende. Jag tänkte slå två flugor i en smäll, duscha och städa på samma gång. Kliver glatt in i badkaret, drar igång duschen på full fart och börjar spraya det universala, underbara och undergörande medlet över hela kakelväggen, säkert halva flaska med adjektiv som börjar på u. Kemikalierna ska enligt flaskan verka i tre minuter så jag börjar sjungande tvåla in min kropp. Plötsligt känner jag hur det svider i ögonen och börjar rinna ur näsan, försöker hastigt med vatten tvätta ögonen då jag misstänkte schampo. Utan resultat känner jag att min hals svider och illamåendet slår som en våg inuti mig. Innan jag ens hunnit reagera så spyr jag i duschen. Jag slänger bort draperiet och slänger upp badrumsdörren för att få in luft. Med tvål och kemikalier i en enda röra sitter jag med korslagda ben i badkaret och flämtar efter luft. Så, dagens tips är att inte städa med starka universala kemikalier när du duschar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback