Min dygnsrytm är helt fucked up

Min dygnsrytm är helt fucked up och jag borde verkligen vända tillbaka dygnet, men sedan skolan slutade i maj har jag mer eller mindre varit vaken varje natt och sovit länge varje morgon/dag. Det är jobbet som jag har, som envisas med att behöva mig på nätterna och därför fortsätter jag leva så när jag inte jobbar. Dessutom är jag på topp vid denna tid på dygnet, min kreativitet vaknar och jag är tillfreds med det mesta. Tidiga morgnar får mig att vilja dö, vilja säga tack och adjö. Men jag saknar dagsljus och aktivitet. Imorgon ska jag kliva upp tidigt, halv tolv är planen! Dessutom är planen att minska på kroppsmassan genom löpning framöver hösten. Jag tror på mig själv, jag gör det... Eller?

Kommentarer
Postat av: ida

fan vad det är lätt attt vända på dygnen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback