Min modellliknande kropp med tillbehör är inte att skåda

När jag gick i nian så fantiserade jag friskt om den dagen ett jubileum med klassen skulle infinna sig. Tioårsfesten kändes som en evighet bort, en livstid. Jag hade drömmar om att den dagen skulle jag se fantastiskt snygg ut, min kropp skulle vara modelliknande, mitt hår svallande och mina kläder dyra och moderiktiga. Jag skulle vara utbildad, ha ett välbetalt och bra jobb, rest runt hela jorden och ha en fantastisk man och barn.

Nu har inbjudan till tioårsfesten kommit. Min modellliknande kropp med tillbehör är inte att skåda och resten har jag inte heller uppnått. Hur kan tio år ha gått så fort? Hinner jag bli modell, skaffa bra jobb och barn innan 30 maj, tro....


Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en bra dag ! :)
kika gärna in på min blogg, KRAM

Postat av: katt

"en fantastisk man" , "resten har jag inte heller uppnått" Jasså, nu duger man inte. Lagar mat, diskar, masserar, träffar mor och momma. Nä ja ä int bitter!

2008-04-01 @ 21:21:25
Postat av: Jonsson

ja visst har 10 år gått fort, alldeles för fort! redan dags för klassfest... jag komer dessvärre inte kunna vara med, har ingen möjlighet att ta ledigt den helgen tyvärr:(. får vänta på nästa jubileum. kram jonsson

2008-04-04 @ 13:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback