Fram tittar min snygga pojkvän

Idag kom jag hem med förväntan om att en snygg man skulle vänta på mig, men upptäckte snart att hans skor var borta och jackan likaså. Jag gick den sedvanliga rundan genom lägenheten, packade upp matvaror, tryckte igång radion och gick in i badrummet. Ser direkt att duschdraperiet inte är på sin rätta plats och jag går utan vidare eftertanke fram och drar i det. Fram tittar min snygga pojkvän och skrämmer mig halvt ihjäl... Mitt hjärta höll allvarligt talat på att hoppa ur kroppen. Humor på hög nivå!

Kommentarer
Postat av: Veronica

fy fan! jag skulle dö på fläcken! min största skräck är fördragna duschdraperier!!! huvvaligen! sett alldeles för mkt hemskt som kan dölja sej bakom dom! (på film förvisso men ändå)
sen är ju jag kanske den mest lättskrämda som går i ett par skor, är helt övertygad om att det kommer att bli min död så småningom. hjärtstopp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback