Få brösten att inte guppa så jädra mycket?

Fredag, kväll, ensam, hemma. Jag funderar mycket när jag sitter ensam, speciellt på fredagsaftnar. Jag har just nu kommit på att jag ska börja springa. Få lite kondition, bli lite tightare kanske och framför allt bli piggare. Men, jag har dock ett problem. I samma stund jag sätter ner foten i ett löpsteg så gungar resten av kroppen, rätt våldsamt. Eftersom jag inte har några hårda silikonbröst så gungar bysten mest och det känns. Frågan är hur jag ska få brösten att inte guppa så jädra mycket? Silvertejp, gasbinda eller bälte? What to do?

Kommentarer
Postat av: ca

Som werner skulle sagt: Ta alla sport bhar om du äger någon av dom lagerna skulle tajta åt så mycket att det blir acceptabelt att springa med...! en fyra fem stycken är då vad det ska va =) puss

2008-04-12 @ 14:18:48
Postat av: Per

Gipsa hela överkroppen.

2008-04-14 @ 00:52:52
Postat av: Werner

Jag tänkte precis skriva lösningen men så ser jag att Ca redan avslöjat den.. =) en 4-5 stycken sport bhar är lösningen, lager på lager... och gärna ska dom vara ett nummer för små allihopa! Då blir det tajt och stabilt kan jag lova.... =) Lycka till! Puss

2008-04-15 @ 16:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback