Varför tog jag inte hans nummer?

Jag har jobbat idag, tröttare än jag kan minnas att jag varit. Dock blev dagen lite upplivad i och med ett samtal till jobbet. En ung man ringde och följande konversation utspelade sig:

Man: Du, jag tänkte höra om ni har jumbokondomer?
Jag: Eeeh, nej, vi har bara vanliga. Profil. (generat)
Man: Så ni har inte XL, alltså jättestora, jumbo?
Jag: Höhö, nej tyvärr
Man: Kanske låter det skrytsamt att berätta att jag har en jättekuk?
Jag: (nervöst fnittrande) Nej, det är lugnt.
Man: Du har ingen aning om vad de kan heta? Typ 'stora lyckan'?
Jag: Ingen aning
Man: Ok, tack ändå
Jag: Lycka till

Så här efteråt kan jag bara undra en sak. Varför tog jag inte hans nummer?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Å andra sidan säger han så där bara för att han har den minsta du någonsin sett... Hehe. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback