Vad är det med mig och män över 40?

Vad är det med mig och män över 40? Jag ska härmed erkänna att jag är medlem på dejtingsidor och är en av dessa kontaktsökande människor som kanske inte tror på kärlek över internet, men lite hoppas att under kan ske. Hoppet är det sista som överger människan! Och på dessa sidor är det nästan uteslutande män som är minst 15 år äldre än mig som skriver. Ofta har de fruar eller sambos dessutom och vill träffas snarast, vilket jag självklart inte gör. Vad är det som de ser hos mig? Jag är djupt konfunderad...

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hallå Sara! är ju en trogen läsare av din blogg och nu har jag skaffat mig en alldeles egen! Hoppas att du mår bra! puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback