Tänker ut fyndiga och sexiga svar

Saker som gjort mig glad idag:
- Busschauffören frågade mig om jag ska betala hel eller halv. Vilket innebär att det är tveksamt om jag är över eller under 19 år. Jag jublade inombords men som den ärliga människa jag är så svarade jag: "hel", med ett gulligt och smålyckligt leende över munnen.
- De sexiga smsen som jag efterfrågade i helgen har börjat ramla in, and I like it! Jag rodnar bland människor och tänker ut fyndiga och sexiga svar så att det ryker ur öronen av överansträngning.
- Vår klass har haft frigörande dans idag och det skapade lyckokänslor hos mig att se vuxna människor svänga på kroppen och se lika fåniga ut som mig. Gemenskap i dess högsta form.
- Jag insåg i morse att jag på ett år har minskat 13 kilo i vikt! Jag hurrar för mig själv och ler ännu mera.
- Lars Winnerbäck.

Saker som gjort mig mindre glad idag:
- Gårdagskvällen innehöll fulla människor på stan, vilket leder till högljudda människor och när de krossade ett fönster inatt kl 02:20 så hade jag svårt att somna om. Bedrövliga gangsters och omogna vandaler! Det var inte bara ett fönster ni förstörde, även min natt...
- CSN. Inga pengar än. Behöver inte motivera mer. En extrem irritation har väckts.
- Kylan som kommit för att stanna.

Kommentarer
Postat av: lellelii

Jag dricker ju för första gången som student just nu så det vore ju passande iof :P

Postat av: Flisan

Som sagt atombomba csn....
psst...längtas...snart kommer jag..

2007-09-05 @ 23:08:09
URL: http://www.liiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback