Söndag utan söndagsångest?

Söndag utan söndagsångest? Otroligt, jag är på god väg att utnyttja alla dagar på bästa sätt. Genom att leva och njuta av livet! Idag ska jag spendera dagen med näsan i mina böcker, eventuellt ska jag till och med unna mig läsglasögonen som dammar ihop inne i min garderob. Men självklart kan jag inte låta bli en utmaning som jag fick från Lellelii.

Jag ska svara på nedanstående frågor, inte med ord, utan istället genom att söka på bilder på Google. Där ska jag ta den första användbara bilden. Lite annorlunda och roligt, nu kör vi!

1. Vilket år är du född?


2. Hur definierar du din sexuella läggning?


3. Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?


4. Och din sämsta?


5. Vad söker du hos en partner?


6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse? (Förnamn)


7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?


8. Vilken kändis är hetast enligt dig?


9. Vad gör dig avtänd?


10. Vem hade du ditt första riktiga förhållande med?


11. Vilken kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på din kärlekspartner?


12. Ett kärlekspar på TV eller film som du gillar?



Ok, jag utmanar: Jenny, Tiger, Lisa. Och tjejer, detta är inget måste. Men det är rätt kul!

Kommentarer
Postat av: ebba

Haha. ;)

Postat av: Jenny

Jag är på! :D Men inte förrän ikväll eftersom jag just nu sliter på jobbet (Det märks eftersom jag kan blogga nu...hehe). Får jag anta att du blir avtänd av BRATS? :) Sweet. Kram

2007-09-09 @ 16:50:03
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback